perjantai 17. huhtikuuta 2015

Kevätpärinä

Huomaa että on kevät kun on lähtenyt päälle sellaisen pärinät että heikompia hirvittäis! Mulle talvi ei ole missään määrin epämieluisaa aikaa, enkä pode minkäänsortin kaamosmasennuksista pimeään vuodenaikaan. Talvella vain on huomattavasti vähemmän sosiaalisia tapahtumia ja muuta hauskaa, ne kaikki on keskittynyt aika pitkälti aikavälille maalis-lokakuu. Tänä vuonna nuo ensimmäiset kuukaudet on mennyt vielä aika pitkälti Sonaa varten eläessä ja itsensä on unohtanut vähän siinä sivussa. Nyt kun ipana alkaa olla jo iso tyttö ja kalenteri on varsin täynnä kesäkuuhun asti, onkin hyvä alkaa intopinkeillä tulevista kuukausista!

Tässä oikeastaan elellään vielä viime viikonlopun jälkipärinöissä kun oli ropeviikonloppua Hämeenlinnassa ja se oli niin kivaa! Isoimmat pärinät aiheuttaa ehdottomasti viikon päästä alkava larppikausi. Ei millään malttaisi odottaa taas metsään pääsemistä ja ihmisten näkemistä, saatikka hahmoonsa paneutumista ja todellisuuden unohtamista! Toinen isosti innostava asia on Ropecon, siellä pääsee taas tanssimaan ja sielläkin näkee ihmisiä! (Mun pitäisi kohta saada tyyliin ilmainen sisäänpääsy tapahtumaan, niin paljon oon tänä ja viime vuonna rekrynny porukkaa mukaan.) Kesäkuussa on luvassa Desucon jonne mut ystävällisesti kustannettiin, siitäkin olen yllättävän innoissani ottaen huomioon että tapahtuman ohjelma tarjoaa mulle varsin vähän. Larppeja ja muuta sellaista on sitten luvassa pitkin kesää ja alkusyksyä, ja olen varma että keksitään Annan kanssa kaikkea jännää niiden lomassa. Syyskuussa on sitten mahdollinen luokkaretki ja lokakuussa lähden Pariisiin! Olen aivan käsittämättömän innoissani siitä reissusta, mikä voisi olla hienompaa kuin Disneyland ja Moulin Rouge loistavien ihmisten kanssa!

Mitään tapahtumaa ei malttaisi odottaa, mutta siltikään ei halua että aika menee liian nopeasti kun haluaa ehtiä nauttimaan jokaisesta jutusta. Tässä intoilun keskellä unohtaa myös hyvin stressata siitä mistä kesällä repii rahaa kun työ- tai harjoittelupaikoista ei ole kuulunut mitään. Sitä luottaa vain että kaikki järjestyy ja että kesästä tulee taas erinomaisen loistava!

1 kommentti: